vision-on-food-anneke-ammerlaan

Anneke Ammerlaan

Foodtrend-analist Anneke Ammerlaan signaleert en onderzoekt al ruim twintig jaar trends in voeding. Ze maakt daarmee relevante culturele, psychologische en sociale invloeden inzichtelijk.

Anneke produceerde meer dan veertig kookboeken en stond aan de wieg van Allerhande. Ze deed breed onderzoek naar consumentengroepen en ontwikkelde verschillende segmentatietools en innovatiemodules.

Dankzij haar culinaire en maatschappelijke kennis komt een concept of product nooit los te staan van de context. Als partner in Vision on Food helpt zij bedrijven de huidige tijdgeest te begrijpen en hier vervolgens strategisch op in te spelen.

vision-on-food-femke-mosch

Femke Mosch

Strategisch food conceptor Femke Mosch studeerde af aan de Design Academy in de richting visuele communicatie. Sindsdien specialiseerde ze zich in strategische en duurzame innovatie en begeleidde ze meerdere projecten binnen de agro- en foodsector.

Femke werkte voor de Floriade en is onderdeel van de Urban Greeners. Momenteel geeft ze les in trendwatching en conceptontwikkeling aan de Aeres Hogeschool. Als partner in Vision on Food helpt ze bedrijven met innovatieve concepten om aansluiting te vinden bij de huidige markt.