In de media

Altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in food wordt Vision on Food regelmatig gevraagd naar een toekomstvisie of mening. Hieronder een overzicht van publicaties en vermeldingen.

bakkerswereld_artikel

Supermarkt hijgt bakker in de nek

Voor Bakkerswereld geven Anneke en Femke aan waar strategische kansen liggen voor bakkers.

Interview Anneke Ammerlaan en Femke Mosch van Vision on Food

Roofvogelperspectief op versproducten

Voor een interview op FoodPersonality werden Anneke en Femke gevraagd naar hun werk en samenwerking.

elleten_artikel

Foodtrends voor 2020

Elle Eten trok ons aan de mouw voor de foodtrends van 2020.

prototypes nieuwe plantaardige producten met Vision on Food

Jongereniconen 2020

Voor Marketingtribune duiden Femke en Anneke de nieuwste trends onder jongeren.

nu.nl trends 2020

Hybridevlees en cocktails in blik

Voor een artikel op Nu.nl noemt Anneke dé foodtrends van 2020.

Nu.nl_junkfood_artikel

Veganistische bitterballen en kapsalons

In een publicatie van Nu.nl gaat Anneke dieper in op de trend van veganistisch snacken.

maddi-bazzocco-1174056-unsplash

Trends voor 2019: edelgistvlokken en minder alcohol

Voor een artikel op Lifestyle Inspiratie noemt Anneke de 5 grootste trends van 2019.

millenials-horecaverslaafd-vision-food

Waarom zijn millennials zo horecaverslaafd?

In een artikel van de NRC over de 'horeca-verslaving' van millenials, werd Anneke gevraagd de hedendaagse context te schetsen.

Plasticvrij de nieuwe antiverspilling artikel met Anneke Ammerlaan

Plasticvrij: de nieuwe antiverspilling

Anneke schrijft regelmatig opinieartikelen voor vakblad FoodPersonality.

chuttersnap-330198-unsplash

Het woord lekker wordt de komende jaren minder relevant

Op AGF, het branchemedium voor de AGF-sector, verscheen deze column van Anneke over de trends van 2018.

mariana-montes-de-oca-729502-unsplash

Foodtrends 2018 op Marketingtribune

Voor Marketingtribune wierp Anneke een blik in de toekomst met de belangrijkste foodtrends voor 2018.